søndag 1. november 2015

Vesker

Strikkebutikken min heter "Utstyrsboden" og bærer navnet med rette. Her er det ikke bare garn og strikkepinner, men alskens tilbehør for alt innen håndarbeid.
I vår var jeg innom butikken og der var det altså kommet inn nye strikkevesker i plast. Helt ypperlig til strikke- og hekletøy. Den lille vesken kjøpte jeg først. I den kunne jeg ha heklehøyet, solbriller og mobilen (med kortholdere) og dermed hadde jeg en smart sommerveske i samme slengen.
Den største kjøpte jeg i høst. I og med at jeg strikker jakker og gensere, så trengte jeg en veske med større plass. Dermed ble det en til:-)

Begge veskene er av merket Julie Dodsworth. Klikk på lenken og du kommer inn på en helt fantastisk nettbutikk! Her finner du alt fra vesker, bager, kopper, ting til huset, ting til hagen, innpakningspapir, forskjellige typer kort osv. Britisk produserte varer og britisk nettbutikk. Husk bare å sjekke grensen for hvor mye du kan handle for før du må betale toll :-)

Toll og netthandel

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar